Studio Sex

Igår fick jag välja film. Och jag hade fått nys om, ett sisådär halvår senare (jag skyller på Tyskland) att man gjort nya filmer av Liza Marklunds böcker om Annika Bengtzon. Jippie tänkte jag, böckerna är spännande så det borde filmerna också vara. Tänk så fel man kan ha. Det var förmodligen den sämsta film jag sett. Hade fått 5,2 på imdb såg jag i efterhand. Hur kan man göra en så dålig film av en så bra bok?! Och den där jäkla trumpetmusiken som dök upp då och då i filmen, hur tänkte man där!? Usch! Se den inte! Och en annan film som ni inte heller borde se är Svensson Svensson-filmen. Såg den härom veckan, också ett halvår senare eller så, men näe, ungefär i samma klass som Studio Sex. Man mådde dåligt av att se den. 

Så, det var dagens filmdissar. Jag borde inte få välja film här i fortsättningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0